Član 1. Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat o osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plačanja, načinu i roku isporuke, i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza. Kupac je takođe obavešten o funkcionalnosti robe, postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, kao i o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru. Takođe, kupac je informisan o načinu izjavljivanja reklamacije i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Prodavac je Kupcu predao uputstvo za upotrebu i montažu.
Član 2. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, ili da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora u pogledu te robe. Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora, u sledećim slučajevima:
Ako nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom ni u primerenom roku.
Ako opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene.
Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
Član 3. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Kupca. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako to nije u suprotnosti sa prirodom robe.
Član 4. Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom. Za ostvarivanje prava na saobraznost, Kupac mora priložiti dokumentaciju, original ili kopiju ugovora i fiskalni račun prilikom prijema proizvoda na servis.
Član 5. Kupac može izjaviti reklamaciju usmeno, telefonom, pisanim putem ili elektronski. Prodavac je dužan da odgovori Kupcu na reklamaciju u roku od osam dana. U odgovoru treba da sadrži odluku o prihvatanju reklamacije i konkretan predlog za rešavanje reklamacije u roku od 30 dana.
Član 6. Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga, osim troškova vraćanja robe. Prodavac je obavezan da vrati iznos koji je Kupac platio u roku od 14 dana od prijema obrasca za odustanak.
Član 7. Saobraznost se odnosi na ispravnost uređaja u okviru tehničkih karakteristika propisanih od strane proizvođača, dok se ne odnosi na poslove održavanja proizvoda. Kupac gubi pravo na saobraznost ako je proizvod oštećen usled nepravilnog rukovanja ili neovlašćenog popravljanja. Kupac mora prilikom preuzimanja proizvoda proveriti njegovu kompletnost i fizičku neoštećenost.